Бакалавриат
БАКАЛАВРИАТ
I am raw html block.
Click edit button to change this html
МАМАНДЫҚТАР
ТЕХНИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
- код: 5В070200
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В070300
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В070700
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В070900
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
Көлік, көліктік техника және технология
- код: 5В071300
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В071700
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В071800
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
Технологиялық машиналар және жабдықтар (салалар бойынша)
- код: 5В072400
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Физика
Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы және құрастырылуы
- код: 5В072600
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Физика
- код: 5В072900
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
Құрылыс материалдарын, бұйымдарын және конструкцияларын өндіру
- код: 5В073000
- таңдау бойынша пәндер:Физика
- профильді пән: Математика
Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау
- код: 5В073100
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
- код: 5В073700
- таңдау бойынша пәндер: Химия
- профильді пән: Химия
ҚЫЗМЕТТЕР
Көлік қозғалысы мен тасымалдауды ұйымдастыру
- код: 5В090100
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
БІЛІМ
- код: 5В012000
- таңдау бойынша пәндер: Физика
- профильді пән: Математика
ӨНЕР
- код: 5В042100
- таңдау бойынша пәндер: 2 творческих экзамена
- профильді пән: 1-й творческий экзамен
ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМ, ЭКОНОМИКА ЖӘНЕ БИЗНЕС
- код: 5В050600
- таңдау бойынша пәндер: География
- профильді пән: Математика
- код: 5В050700
- таңдау бойынша пәндер: География
- профильді пән: Математика
АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚ
2018 жыл
Академиялық ұтқырлық – білім алушыларды немесе оқытушы-зерттеушілерді белгілі бір академиялық кезеңге (семестр немесе оқу жылы) басқа жоғары оқу орнына (ел ішінде немесе шетелде) академиялық кредиттер түрінде игерген білім беру бағдарламаларын, пәндерін міндетті түрде қайта сынақ ретінде тапсыра отырып өз ЖОО-сында немесебасқа ЖОО-да білімін жалғастыру немесе зерттеулер жүргізу үшін ауыстыру. Институт академиялық ұтқырлық бағдарламасын табысты жүзеге асырады: сыртқы (халықаралық) оқыту шетел университеттерінде және ішкі (ұлттық) жетекші қазақстандық ЖОО-да оқу.
Студенттердің сыртқы академиялық ұтқырлығына мыналар кіреді:
– бір семестрге шетелдік жоғары оқу орындарында студенттерді оқыту;
– студенттерді бірлескен білім беру бағдарламаларына оқыту;
– тәжірибе өту, тағылымдамадан өту;
– cтуденттердің алмасу бағдарламаларына қатысуы, атап айтқанда, техникалық мамандықтарының студенттерінің Халықаралық (IAESTE) бағдарламасында қатысуы.
Сыртқы академиялық ұтқырлық бойынша Рудный индустриалық институты келесі шетел университеттері мен ұйымдарымен жұмыс істейді:
Ұлттық жоғары ғылыми зерттеу университеті Экономика жоғары мектебі (Мәскеу, Ресей Федерациясы).
Висмар қаласындағы қолданбалы ғылымдар университеті: Технология, бизнес және дизайн, Висмар, Германия
Теннесси технология университеті (АҚШ).
Теннесси технология университеті (АҚШ).
Рига техникалық университеті (Рига, Латвия).
ҚР ИАЕСТС Ұлттық комитеті «РПО»
Институттың 28 студенті Германия, Польша, Қытай, Австрия, Словакия, Чехия, Венгрия және Түркияда тағылымдамадан өтті. Осы бағдарламаның шеңберінде жыл сайын институтта шетелдік студенттерді тағылымдамаларға және тәжірибеден өтуге (Греция, Германия, Польша, Португалия, Румыния, Қытай, Словакия, Норвегия, Тунис, Түркия, Үндістан және т.б.) қабылдайды және студенттерді Еуропа мен Азия (Польша, Чехия, Германия, Испания, Греция, Корея және т.б.).РИИ түрлі халықаралық ұйымдармен: Еуропалық Одақтың Темпус бағдарламасы, Эразмус Мундус, Британдық Кеңес, USAID, CIPA, EN IAESTE, DAAD және т.б.DAAD неміс академиялық алмасу қызметі бағдарламасына 8 студент қатысты.Еуропалық Одақтың халықаралық бағдарламасына қатысу – Tempus РИИ студенттерінің академиялық ұтқырлығын дамытуға көмектеседі, оның негізгі міндеттері – кредиттік технологияларды енгізу және жетілдіру, инновациялық технологияларды дамыту, студенттер мен оқытушылармен алмасу, сондай-ақ факультеттің біліктілігін арттыру.Институт ішкі академиялық ұтқырлықты дамыту үшін жұмыс істейді. Қазақстан Республикасының 21 жоғары оқу орындарымен білім беру саласындағы ынтымақтастық туралы келісімдер жасалды. Соңғы бес жыл ішінде ішкі академиялық ұтқырлық аясында 33 студент Қазақстанның жетекші жоғары оқу орындарында білім алды.
2 және 3 курс студенттері академиялық ұтқырлық бағдарламасына қатыса алады.Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша шетелде және Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында оқуға жіберілу үшін академиялық көрсеткіштер А, А-, В +, В, В-да болуы керек және келесі құжаттар тізімі қажет:
1) студенттік өтініш;
2) ұсыным хаттар;
3) жеке оқу жоспары;
4) транскрипт көшірмесі (студент үшін);
5) медициналық анықтама;
6) шетелдік жоғары оқу орнының ресми шақыруының көшірмесі;
7) шетелге жіберілу туралы бұйрықтың көшірмесін немесе Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарына;
8) өтiнiш берушiнiң шетелде оқуға жiберген ата-аналарының (қамқоршыларының, заңды өкiлдерiнiң) екi айдан астам уақытқа (18 жасқа дейiнгi адамдарға) жазбаша келiсiмi;
9) жоғары оқу орындарын қабылдау және жіберу туралы өтініш берушімен жасалған келісім;
10) іріктеу процесін тапсырған үміткерлер CTO Ережелерімен бекітілген нысан бойынша оқыту туралы үш жақты келісім жасайды;
11) 3×4 фотосурет.
Халықаралық және ұлттық академиялық ұтқырлық пен студенттердің академиялық ұтқырлығы отандық және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары дәрежелі заманауи мамандарды қалыптастырудың негізгі шарттарының бірі болып табылады.
Рудный индустриалық институты Қазақстан мен шет елдердің оқушыларын оқытуға шақырады.
РИИ студенттерге ұсынады:
– инновациялық оқу үдерісі: оқу үрдісін ұйымдастырудың озық нысандарын енгізу, заманауи ақпараттық технологияларды және интерактивті оқыту әдістерін қолдану;
– ең соңғы ғылыми және оқу-зертханалық базасы;
– жоғары білікті мамандарды даярлауға қабілетті профессор-оқытушылар құрамы.Институтта студенттік қолдау қызметі дамыған: ыңғайлы жатақхана, асхана мен кафе, электронды оқу залы бар кітапхана, шектеусіз интернет және Wi-Fi сымсыз қатынау нүктелері, 2 спорт залдары және шаңғы базасы.
Институт студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын белсенді түрде дамытады. Институт студенттерінің ғылыми жұмыстары техникалық ғылымдар бойынша студенттердің ең үздік ғылыми жұмыстары, «Шеврон» компаниясы мен Қазақстанның Энергетика инженерлері одағы өткізетін энергия үнемдеу жобаларының конкурсы үшін «Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің Қоры» республикалық байқауының жеңімпаздары деп танылды.
Жыл сайын республикадағы жүлделі орындарды біздің студенттердің конкурстарға шолу жасауға бағытталған дипломдық жобалары жүзеге асырады. Курс барысында студенттер кәсіби, ғылыми және ұйымдастырушылық қызметтегі дағдыларды игереді.
РИИ тәрбие жұмысында жеке тұлғаны әлеуметтендіру, ұйымдық дағдыларды қалыптастыру, жеке тұлғаның өзін-өзі бекіту, оның өзін-өзі қамтамасыз ету және оның бәсекеге қабілеттілігі мәселелері шешілді.
Институт студенттері қалада ғана емес, аймақтық және республикалық іс-шараларға белсенді қатысады.
Оқу-ғылым жұмысы және халықаралық қатынастар қызметінің басшысы
Ибраева Алтын Искендыровна
8 (71431) 50882 (120)
8 (71431) 92464
orit@rii.kz
АКАДЕМИЯЛЫҚ САЯСАТ
Рудный индустриалды институты білім берудің кредиттік технологиясы бойынша жоғары білім беру бағдарламалары бойынша бакалаврларды дайындайды, оның басты мақсаты білім беру үрдісін реттеу және несиелер түрінде білімді есепке алу шеңберінде білім беру траекториясының селективті негізінде студенттердің өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін дамыту болып табылады.Академиялық саясат жоғары оқу орындарында кредиттік оқыту жүйесі бойынша институтты оқытуды ұйымдастыруды анықтайды. Құжат сабаққа қатысатын студенттерді тіркеу тәртібін қамтиды; ағымдағы, аралық және қорытынды бақылауды жүргізу; студенттердің барлық түрлерінен өтуін ұйымдастырады; студенттердің білімін бағалау; студенттерге мемлекеттік стипендияларды төлеу тәртібі; студенттерді ауыстыру, қалпына келтіру, алып тастау ережелері; қорытынды сертификаттау және т.б.
Академиялық саясат Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес әзірленген
Келесі негізгі ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады:
1) Академиялық күнтізбе (Academic Calendar) – оқу жылы ішінде демалыс күндерін (каникулдар мен мерекелерді) көрсете отырып, оқу және бақылау іс-шараларын, кәсіптік практикаларды өткізу күнтізбесі;
2) Академиялық кезең (Term) – білім беру ұйымы үш нысанның бірінде дербес белгілейтін Теориялық оқыту кезеңі: семестр (15 апта), триместр (10 апта), тоқсан (8 апта);
3)академиялық ұтқырлық – білім алушыларды немесе оқытушы-зерттеушілерді белгілі бір академиялық кезеңге: семестрге немесе оқу жылына басқа жоғары оқу орнына (ел ішінде немесе шетелде) міндетті түрде қайта сынақ тапсыра отырып, меңгерілген білім беру бағдарламаларын өз ЖОО-да кредит түрінде немесе басқа ЖОО-да оқуын жалғастыру үшін ауыстыру.;
4)академиялық еркіндік – білім алушылардың, оқытушылардың шығармашылық дамуы үшін жағдай жасау және оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолдану мақсатында таңдау компонентінің пәндері, оқытудың қосымша түрлері бойынша білім беру мазмұнын дербес айқындау және білім беру қызметін ұйымдастыру үшін білім беру процесі субъектілерінің өкілеттіктерінің жиынтығы;
5) білім алушының академиялық рейтингі (Rating) – аралық аттестаттау нәтижелері бойынша жасалатын білім алушының оқу бағдарламасын меңгеру деңгейінің сандық көрсеткіші;
6) академиялық дәреже (Degree) – қорытынды аттестаттау нәтижелері бойынша тиісті білім беретін оқу бағдарламаларын меңгерген білім алушыларға білім беру ұйымдары беретін дәреже;
7) академиялық сағат – оқу сабақтарының барлық түрлерінде (аудиториялық жұмыс) немесе жеке бекітілген кесте бойынша білім алушының оқытушымен байланыс жұмысының уақыты;
8) белсенді үлестірме материалдар (АРМ) (Hand-outs) – білім алушының тақырыпты шығармашылықпен табысты меңгеруге уәждемесі үшін оқу сабақтарында таратылатын көрнекі иллюстрациялық материалдар (тезистер, лекциялар, сілтемелер, слайдтар, мысалдар, глоссарийлер, өз бетінше жұмыс істеуге арналған тапсырмалар);
9) білім алушыларды қорытынды аттестаттау (Qualification Examination) – мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім;
10) білім алушыларды аралық аттестаттау – білім алушылардың оқу пәнінің бір бөлігінің немесе барлық көлемінің мазмұнын меңгеру сапасын бағалау мақсатында емтихан сессиясы кезеңінде оны зерделеу аяқталғаннан кейін өткізілетін рәсім;
11) білім алушының өзіндік жұмысы (бұдан әрі – БӨЖ) – өз бетінше оқуға бөлінген, оқу-әдістемелік әдебиетпен және ұсынымдармен қамтамасыз етілген, тест, бақылау жұмыстары, коллоквиумдар, рефераттар, шығармалар және есептер түрінде бақыланатын тақырыптардың белгілі бір тізбесі бойынша жұмыс; білім алушылардың санатына қарай ол студенттің өзіндік жұмысына (бұдан әрі – СӨЖ), магистранттың өзіндік жұмысына (бұдан әрі – МӨЖ) және докторанттың өзіндік жұмысына (бұдан әрі – МӨЖ) бөлінеді.); СӨЖ барлық көлемі білім алушыдан күнделікті өзіндік жұмысты талап ететін тапсырмалармен расталады;
12) білім алушылардың оқу жетістіктері – білім алушылардың оқу процесінде алатын және жеке тұлғаның қол жеткізген даму деңгейін көрсететін білімі, іскерлігі, дағдылары мен құзыреті;
13) білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау – жоғары оқу орны өз бетінше айқындайтын бақылаудың (ағымдағы, аралық және қорытынды) және аттестаттаудың әртүрлі нысандарымен білім алушылардың білім деңгейін тексеру;
14) білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау – оқытушы академиялық кезең ішінде аудиториялық және аудиториядан тыс сабақтарда жүргізетін оқу бағдарламасына сәйкес білім алушылардың білімін жүйелі түрде тексеру;
15) қос дипломды білім беру – екі тең бағалы диплом (Double Major) немесе бір негізгі және екінші қосымша диплом (Major – Minor) алу мақсатында екі оқу жоспары (білім беру бағдарламалары) бойынша қатар оқу мүмкіндігі.);
16) трансферттің (ауыстырудың) және кредиттердің жинақталуының Еуропалық жүйесі (ECTS) – білім беру траекториясын, оқу орнын және оқу елін ауыстыру кезінде білім алушылардың игерген оқу пәндерін (кредиттермен және бағалармен) салыстыру және қайта сынақтан өткізу арқылы жүзеге асырылатын білім беру бағдарламаларының компоненттеріне (пәндер, курстар, Модульдер) сынақ бірліктерін (кредиттерін) беру тәсілі;
17) Жеке оқу жоспары – үлгілік оқу жоспары мен элективті пәндер каталогы негізінде эдвайзердің көмегімен әрбір оқу жылына білім алушы дербес қалыптастыратын оқу жоспары;
18) кредит (Credit, Credit-hour) – білім алушының/оқытушының оқу жұмысы көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі;
19) Кредиттік оқыту технологиясы – білім алушының және оқытушының оқу жұмысы көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі ретінде кредитті пайдалана отырып, білім алушының пәндерді оқу дәйектілігін таңдауы және дербес жоспарлауы негізінде оқыту;
20) қорытынды бақылау – емтихан нысанында аралық аттестаттау кезеңінде өткізілетін оқу пәні бағдарламасын меңгеру сапасын бағалау мақсатында білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау, егер пән бірнеше академиялық кезеңдерде оқытылса, онда қорытынды бақылау осы академиялық кезеңде зерделенген пән бөлігі бойынша жүргізілуі мүмкін;
21) аралық бақылау – бір оқу пәнінің бөлімін (модулін) аяқтағаннан кейін білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау;
22) оқу пәніне жазу (Enrollment) – білім алушыларды оқу пәндеріне алдын ала жазу рәсімі;
23) оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік әріптік жүйесі-халықаралық практикада қабылданған сандық эквиваленті бар әріптік жүйеге сәйкес келетін және білім алушылардың рейтингін белгілеуге мүмкіндік беретін балмен оқу жетістіктерінің деңгейін бағалау жүйесі;
24) тіркеуші кеңсесі (бөлімі, секторы) – білім алушының оқу жетістіктерінің барлық тарихын тіркеумен айналысатын және білімді бақылаудың барлық түрлерін ұйымдастыруды және оның академиялық рейтингін есептеуді қамтамасыз ететін Академиялық қызмет;
25) оқытушының басшылығымен білім алушының өзіндік жұмысы (бұдан әрі – СӨЖ) – бекітілген кесте бойынша жүргізілетін оқытушының басшылығымен білім алушының аудиториядан тыс жұмысы; білім алушылардың санатына қарай ол: оқытушының басшылығымен студенттің өзіндік жұмысы (бұдан әрі – ОСӨЖ), оқытушының басшылығымен магистранттың өзіндік жұмысы (бұдан әрі – МОӨЖ) және оқытушының басшылығымен докторанттың өзіндік жұмысы (бұдан әрі – ОСӨЖ) болып бөлінеді.);
26) үлгерімнің орташа балы (Grade Point Average – GPA) – таңдалған бағдарлама бойынша бір оқу жылындағы білім алушының оқу жетістіктері деңгейінің орташа өлшенген бағасы (кредиттер сомасының ағымдағы оқу кезеңіндегі кредиттердің жалпы санына пәндер бойынша аралық аттестаттау бағасы балдарының сандық эквивалентіне қатынасы);
27) оқу жұмыс жоспары – мамандықтың үлгілік оқу жоспары мен білім алушылардың жеке оқу жоспарлары негізінде білім беру ұйымдары дербес әзірлейтін құжат;
28) Пәннің сипаттамасы (Course Description) – Пәннің мақсаты, міндеттері мен мазмұнын қамтитын Пәннің қысқаша сипаттамасы (5-8 сөйлемнен тұрады);
29) Пререквизиттер (Prerequisite) – оқылатын пәнді меңгеру үшін қажетті білім, білік және дағды бар пәндер;
30) Постреквизиттер (Postrequisite) – осы пәнді зерделеу аяқталғаннан кейін игерілетін білім, білік және дағды талап етілетін пәндер;
31) пәннің бағдарламасы (Syllabus) – оқылатын пәннің сипаттамасын, пәннің мақсаттары мен міндеттерін, оның қысқаша мазмұнын, оларды оқытудың тақырыптары мен ұзақтығын, өзіндік жұмыс тапсырмаларын, кеңес беру уақытын, білім алушылардың білімін тексеру кестесін, оқытушының талаптарын, білім алушылардың білімін бағалау критерийлерін және әдебиеттер тізімін қамтитын оқу бағдарламасы;
32) транскрипт (Transcript) – әріптік және сандық мәнде кредиттер мен бағалары көрсетілген тиісті оқу кезеңінде меңгерілген пәндердің тізбесін қамтитын құжат;
33) тьютор – нақты пәнді меңгеру бойынша студенттің академиялық консультанты ретінде әрекет ететін оқытушы;
34) үлгілік оқу жоспары – білім берудің кәсіптік оқу бағдарламасының оқу пәндерінің тізбесі мен көлемін, оларды зерделеу тәртібін және бақылау нысандарын регламенттейтін құжат.
35) эдвайзер (Advisor) – тиісті мамандық бойынша білім алушының академиялық тәлімгері қызметін атқаратын, оқу траекториясын таңдауға (жеке оқу жоспарын қалыптастыруға) және оқу кезеңінде білім беру бағдарламасын игеруге ықпал ететін бітіруші кафедраның оқытушысы;
36) элективті пәндер – белгіленген кредиттер шеңберінде таңдау бойынша компонентке кіретін және білім беру ұйымдары енгізетін, білім алушының жеке даярлығын көрсететін, әлеуметтік-экономикалық даму ерекшелігін және нақты өңірдің қажеттілігін ескеретін, жоғары оқу орнының қалыптасқан ғылыми мектептері.
Бакалавриаттың білім беру кәсіптік бағдарламасы 4 жыл (Толық орта білім негізінде), 3 жыл (Техникалық және кәсіптік білім негізінде) күндізгі оқу нысаны бойынша жүзеге асырылады. Сырттай оқу түрі бойынша білім беру бағдарламасы 3,5 жыл (Техникалық және кәсіптік білім негізінде), 2,5 жыл (жоғары білім негізінде) жүзеге асырылады. Бакалавр дәрежесін алу үшін кемінде 129 кредитті меңгеру, практиканың барлық түрінен өту, мамандық бойынша мемлекеттік емтихан тапсыру және дипломдық жобаны (жұмысты) қорғау қажет.
Оқытудың кредиттік технологиясы жинақтаушы болып табылады,бұл білім берудің барлық деңгейлері бойынша бұрын игерілген кредиттерді үдемелі есепке алуды білдіреді.
Кредиттік оқыту жүйесінде оқу үдерісі келесі нысандарда ұйымдастырылады:
– аудиториялық сабақтар: дәрістер, практикалық сабақтар (семинарлар, коллоквиумдар), зертханалық сабақтар, студиялық сабақтар;
– аудиториядан тыс сабақтар: білім алушының өзіндік жұмысы, оның ішінде оқытушының басшылығымен (СӨЖ, СОӨЖ), жеке кеңестер, интернет-сессиялар, бейнеконференциялар;
– оқу жетістіктерін және кәсіби тәжірибелерді өткізу, дипломдық жұмысты (жобаны) дайындау);
– білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау: ағымдық және аралық бақылау (сабақтардағы сұрау, оқу пәнінің тақырыптары бойынша тестілеу, бақылау жұмыстары, зертханалық жұмыстарды, курстық жұмыстарды қорғау, коллоквиумдар);
– аралық аттестаттау / қорытынды бақылау (Оқу пәнінің бөлімдері бойынша тестілеу, емтихан, тәжірибе бойынша есептерді қорғау), қорытынды мемлекеттік аттестаттау (дипломдық жұмысты (жобаны) қорғау).
Оқу үдерісін ұйымдастыру үшін келесі құжаттар қажет:
– Академиялық күнтізбе;
– оқу жоспарлары;
– сабақ кестесі;
– әдістемелік қамтамасыз ету.
Рудный индустриялық институтында емтихан сессиялары курстық жобаларды, жұмыстарды және емтихандарды тапсыру нысанында жүзеге асырылады.Институттың жұмыс оқу жоспарлары жазғы және қысқы емтихан сессияларын қарастырады. Жазғы емтихан сессиясы аударма болып табылады.
Оқу жұмыс жоспарының талаптарын толық орындаған, барлық курстық жобаларды, жұмыстарды, емтихандарды ойдағыдай тапсырған, академиялық айырмашылықтарды жойған және белгіленген аудару баллын жинаған студенттер ректордың бұйрығымен келесі курсқа көшіріледі. Курстан курсқа ауысу оқу карточкасында және студенттің сынақ кітапшасында курс үлгерімінің орташа балын (GPA), ауыстыру туралы бұйрықтың нөмірі мен қол қойылған күнін көрсете отырып жазба түрінде ресімделеді.
Оқу кезеңінде білім алушының GPA алдыңғы оқу кезеңінде білім алушының жетістіктері деңгейінің орташа өлшенген бағасы ретінде мынадай формула бойынша анықталады:
мұнда Иц1, Иц2, … Ицп-сандық эквиваленттегі пәндер бойынша қорытынды бағалар;
К1, К2, … Кп-кредитпен оқыған пәндер көлемі;
n-барлық өткен оқу кезеңінде оқыған пәндер саны
Курстан курсқа ауысу үшін келесі ауысу балы белгіленген:
- 1,7 балл-2 курсқа ауысу кезінде;
- 1,9 балл – 3 курсқа ауысу кезінде;
- 4 курсқа ауысу кезінде-2,1 балл;
- 2,2 балл-5 курсқа ауысқан кезде
Емтихан сессиясының қорытындысы бойынша 3,67 («А-«) және одан жоғары барлық бағалары бар студенттер білімді бағалаудың дәстүрлі жүйесі бойынша оқу озаттарына теңестіріледі және оқу құнын семестрдегі 10% – ға төмендетуге құқылы (02.06.2003 ж. №44 бұйрық). Белгіленген ауысу балынан төмен үлгерімінің орташа балы бар Студенттер қосымша семестр бойы пәндерді қайта оқуға немесе қайта оқу курсына қалуға құқылы.
Бір оқу нысанынан екіншісіне, бір мамандықтан екіншісіне, бір ЖОО-дан екіншісіне ауыстыру қысқы және жазғы каникул кезінде институт бойынша бұйрықпен, студенттің институт ректорының атына берген жеке өтініші негізінде жүргізіледі.
Рудный индустриялық институтында қосымша семестр студенттердің өтініші бойынша ақылы негізде, қысқы және жазғы сессия мерзімі аяқталғаннан кейін академиялық берешектерді жою және мамандықтың жұмыс жоспарына енгізілмеген басқа да қызығушылық танытқан пәндерді қосымша зерделеу мақсатында ұйымдастырылады.
Академиялық қарыз деп студенттің қорытынды бақылауға жіберілмеуі, емтиханда «қанағаттанарлықсыз» баға алуы немесе дәлелсіз себептермен емтиханға келмей қалуы нәтижесінде пайда болған қарыздары түсініледі.
Академиялық қарызы бар студенттер академиялық қарызы бар пәндер кредиттерінің құнын толық төлеуі, сабақтардың барлық түріне қайта барып, пән бойынша бақылаудың барлық түрінен қайта өтуі және жазғы қосымша семестр бойы емтихан тапсыруы тиіс.
Қосымша семестрден өтуге өтініш бермеген, қосымша семестр аяқталғаннан кейін емтиханға рұқсат алмаған немесе емтиханға дәлелсіз себептермен келмеген (қысқы қосымша семестрде) студенттер келесі академиялық кезең кезінде ақылы негізде тиісті құжаттарды ресімдегеннен кейін немесе қайта оқу жылында қалуы мүмкін.
Қосымша жазғы семестрден өтуге өтініш бермеген студенттер қайта оқу курсына қалдырылады. Қосымша семестр аяқталғаннан кейін емтиханға рұқсат алмаған немесе дәлелді себепсіз емтиханға келмеген студенттер (жазғы қосымша семестрге) комиссия емтиханын тапсыра алады немесе қайта оқу жылына қалдырылады.
Қанағаттанарлықсыз бағаға емтихан тапсырған жағдайда, студенттер ақылы негізде қайта оқу курсына қалдырылады.
Қосымша семестр аяқталғаннан кейін емтиханға рұқсат алмаған, науқастануы немесе басқа да дәлелді себептер бойынша емтиханға келмеген студенттер (Ақтау құжаты болған жағдайда) тиісті өтініш пен белгіленген нысандағы деканаттың жазбаша өкімін ресімдегеннен кейін, деканатта белгіленген мерзімде баллдарды пысықтауға және емтихан тапсыруға құқылы.
Курстың бағдарламасын толық көлемде орындаған, бірақ ең төменгі өту балын алмаған студентке өзінің орташа үлгерім балын (GPA) арттыру мақсатында жазғы семестрде жеке пәндерді ақылы негізде (мемлекеттік емтихан тапсырылатын «Қазақстан тарихы» пәнін қоспағанда қайта оқуға және олар бойынша емтиханды қайта тапсыруға мүмкіндік беріледі.
Мамандықтың жұмыс оқу жоспарына енгізілмеген басқа да қызығушылық танытқан пәндерді қосымша оқыту кредиттер санына және белгіленген тәртіпте бекітілген пәннің жұмыс бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылады.
Қосымша семестрден өту құқығы рии ректорының бұйрығы бойынша студенттердің өтініші негізінде беріледі. Өтініш берудің соңғы мерзімі және қосымша семестрге ақы төлеу институт ректорының бұйрығымен белгіленеді.
Қосымша семестр сабақтарына қатысу жасалған кестеге сәйкес бір кредиттің құны мен пән кредиттерінің белгіленген көлеміне сәйкес пәндер мен кредиттердің тиісті саны төленгеннен кейін жүзеге асырылады.
Белгіленген ауысу балын ала алмаған студенттер қосымша Жазғы семестр нәтижелерін ескере отырып, институт ректорының бұйрығы негізінде оқу шығындарын толық төлеумен қайта оқу курсына қалдырылады.
Қайта оқу курсын төлемеген студенттер шарт міндеттемелерін бұзғаны үшін оқудан шығарылады. Қайта оқу курсына қалдырылған студенттер деканның өкімі бойынша бұрын қабылданған Жеке оқу жоспарын орындай алады немесе жаңа жеке оқу жоспарын жасай алады.
Студенттер институттан шығарылуы мүмкін:
– по собственному желанию;
– медициналық көрсеткіштер бойынша;
– институттың Жарғысын, ішкі тәртіп ережелерін және шарттық міндеттемелерді бұзуына байланысты.
Институттан шығарылған студентке белгіленген үлгідегі академиялық анықтама беріледі.
Академиялық демалыс – білім беру ұйымдарында білім алушылар денсаулық жағдайы бойынша, оның ішінде жүктілігі мен босануы бойынша, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қатарына шақырылуына байланысты өз оқуын уақытша тоқтататын кезең.
Білім алушының академиялық демалысты ресімдеуге өтінішін білім беру ұйымы білім алушыларды аралық аттестаттау басталғанға дейін алдын ала қарайды.
Мемлекеттік білім беру тапсырысы негізінде білім алатын адамға академиялық демалыс беру кезінде мемлекеттік білім беру тапсырысы негізінде одан әрі оқу құқығы сақталады және оның оқуын қаржыландыру (дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы негізінде академиялық демалыстағы гранттар иелеріне белгіленген тәртіппен стипендиялар төлеуге көзделген шығыстарды қаржыландыруды қоспағанда) берілген академиялық демалыс кезеңіне үзіледі, ол аяқталғаннан кейін жаңартылады.
Ақылы негізде білім алушыға академиялық демалыс берілген кезде оқу ақысы академиялық демалыс кезеңіне тоқтатылады.
Академиялық демалыс білім алушыға тек дәрігерлік-консультациялық комиссияның (бұдан әрі – ДКК) қорытындысы негізінде ұзақтығы 6 айдан 12 айға дейін, дүлей апаттар, жер сілкінісі кезінде 2 жылға дейін беріледі.
Дәрігерлердің медициналық көрсеткіштер бойынша академиялық демалыс беру мүмкіндігі туралы қорытынды шығаруы үшін білім алушы білім беру ұйымына қызмет көрсететін емдеу-алдын алу ұйымына өзі бақылауындағы медициналық мекемеден ауру тарихынан толық үзінді ұсынады.
ДКК ауру және жүкті әйелге академиялық демалыс беру қажеттілігі туралы қорытынды немесе денсаулық жағдайы бойынша басқа факультетке (мамандыққа) ауыстыру туралы ұсыныстар шығарады.
Академиялық демалыс бала үш жасқа дейін күту бойынша беріледі.
Білім алушы академиялық демалысты ресімдеу үшін білім беру ұйымы басшысының атына өтініш береді және ДКК анықтамасын немесе Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері қатарына шақыру бойынша ұсынады.
Бактериві бар туберкулезбен ауыратын білім алушыларға ДКК қорытындысы бойынша 1 жылдан 2 жылға дейінгі мерзімге емдеу нәтижесіне байланысты академиялық демалыс беріледі.
Егер академиялық демалыстан шығу немесе академиялық демалысқа кету күні академиялық кезеңнің басталуымен немесе аяқталуымен сәйкес келмесе, онда білім алушы жеке кесте бойынша барлық оқу тапсырмаларын орындап, жіберу рейтингіне қажетті балл жинауы тиіс немесе жазғы семестрде айырмашылық пайда болған пәндерге жазылуы тиіс.
Академиялық демалыстан оралған білім алушы, егер ол орын алса, жұмыс оқу жоспарлары пәндеріндегі айырмашылықты жоюға тиіс.
Ағымдағы оқу сабақтарымен қатар білім алушы академиялық кезең ішінде жұмыс оқу жоспары пәндеріндегі айырмашылықты жою үшін оқу сабақтарының барлық түрлеріне қатысады, оқу жұмыс жоспарында көзделген ағымдағы бақылаудың барлық түрлерін тапсырады, аралық аттестаттауға рұқсат алады.
Оқу жұмыс жоспарларының пәндеріндегі айырмашылықты академиялық демалыстан оралған білім алушы білім алушыларды аралық аттестаттау кезеңінде немесе жазғы семестрге белгіленген тәртіппен тапсырады.
Бір оқу жылы шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру жоғары оқу орнының ректоры бекітетін Академиялық күнтізбе негізінде жүзеге асырылады.
Академиялық кезең семестр болып табылады. Оқу жылы екі семестрден тұрады, олардың әрқайсысы 15 аптаны құрайды. Емтихан сессиясына 3 апта беріледі.
Демалыс білім алушыларға әр академиялық кезеңнен кейін беріледі.
Студенттердің жеке оқу жоспарларына сәйкес мамандықтың оқу жұмыс жоспары әзірленеді.
Академиялық ұтқырлықты қамтамасыз ету үшін білім алушылар басқа білім беру ұйымдарында, оның ішінде шетелде жеке пәндерді оқиды.
Басқа білім беру ұйымдарында жекелеген пәндерді оқыған жағдайда, пән бойынша аралық аттестаттаудан өткеннен кейін білім алушы деканатқа емтихан бойынша бағаларды, пән бойынша қорытынды бағаны және игерілген кредиттер санын көрсете отырып, академиялық анықтаманы (немесе транскрипт) ұсынады.
Тіркеу – жұмыс оқу жоспары мен элективті пәндер каталогына сәйкес әр оқу жылына белгіленген мерзімде оқу пәндеріне жазылу рәсімі.
Тіркеу ережесі:
– Студенттерді пәндерге тіркеу Кредиттік оқыту технологиясы кезінде білім алушылардың оқу процесін жедел басқаруды ұйымдастыру мақсатында жүргізіледі.
– Студенттерді пәндерге тіркеудің негізгі міндеттері: студенттердің элективті пәндерді таңдауы.
– Тіркеу оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқитын барлық мамандықтар мен курстар бойынша жүзеге асырылады.
– Тіркеу әр оқу жылы өткізіледі. Бірінші курс студенттері үшін оқу пәндеріне жазылу және мамандандыруды таңдау оларды қабылдағаннан кейін 25-27 тамыз аралығында ұйымдастырылады. Екінші және жоғары курс студенттері наурыз айының ортасынан бастап оқу пәндеріне жазылу рәсімін бастайды.
– Студенттер эдвайзерлермен кездесуге міндетті (ол үшін бітіруші кафедраға немесе тіркеу және тестілеу бөліміне келу қажет), тұсаукесерге қатысу және РИИ порталының жеке кабинетінде тіркелу рәсімін өткізу.
Тіркелу рәсіміне мыналар кіреді:
– эдвайзермен алдын ала кездесу (элективті пәндер каталогымен жұмыс);
– кафедра меңгерушілерінің жетекшілігімен тьюторлар өткізетін элективті пәндердің тұсаукесерін өткізу;
– РИИ порталының жеке кабинетінде элективті пәндерді таңдау;
– ОЖЖ, Пререквизиттер, Постреквизиттер, студенттің қабілеті мен бейімділігі негізінде эдвайзермен ЖОЖ қалыптастыру.
– Тіркеу нысанының дұрыс толтырылуына эдвайзер жауап береді.
– Пәндерге жазылу кезінде студенттер саны бойынша шектеулер оқу курсына, пән циклына, мамандық контингентіне және мамандандыруға байланысты.
– Тіркеу және қайта тіркеу мерзімі оқу жылының академиялық күнтізбесінде көрсетіледі.
– Қайта тіркеу рәсімі тіркеу аяқталғаннан кейін 10 күн ішінде ғана мүмкін болады.
– Тіркеу және қайта тіркеу нәтижелерін оқу және ғылыми жұмыс жөніндегі проректор бекітеді.
Жұмыс оқу жоспарлары мен қалыптасқан ағымдары негізінде оқу сабақтарының кестесі құрастырылады, оны оқу және ғылыми жұмыс жөніндегі проректор бекітеді.
Кесте байланыс сағаты бойынша жасалады. Сабақтың басталуы 900-ден. Бекітілген кесте институт (факультет) стендіне сабақ басталғанға дейін 2 апта бұрын ілінеді.
Оқытушының жетекшілігімен студенттің өзіндік жұмысы (ОСӨЖ) (Office Hours) сабақ кестесіне енгізілмейді. Студенттер сабаққа қатысады
СОӨЖ кафедра стендтерінде орналастырылған және жетекші оқытушы жасаған кесте бойынша жүргізіледі.
Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету студенттерге ұсынатын бітірушілердің, жалпы білім беретін кафедралардың және сырттай факультеттің әдістемелік кабинеттерінің күшімен жүзеге асырылады:
– оқу жоспарының әрбір пәні бойынша аудиториялық жұмыстарға арналған материалдар, оның ішінде Дәрістер тезистері, семинарлық сабақтар жоспары;
– студенттердің өзіндік жұмысына арналған материалдар, соның ішінде әр пән бойынша Өзін-өзі бақылау материалдары, жаттығу тесттері, бақылау тапсырмалары, әр пән бойынша емтихан сұрақтары;
– практикадан өту үшін материалдар,соның ішінде барлық түрлері бойынша іс-тәжірибе жоспарлары мен бағдарламалары, есеп беру құжаттамасының нысандары.
Студенттердің оқу тапсырмалары мен тапсырмаларының барлық түрлері бойынша оқу жетістіктері білімді бағалаудың балдық-рейтингтік әріптік жүйесі бойынша бағаланады.
Пән бойынша студенттің қорытынды бағасы (студенттің рейтингі) жіберу рейтингі мен қорытынды бақылау (емтихан рейтингі) бағаларын қамтиды.
Үлгерімді ағымдағы бақылау бағасы (жіберу рейтингі) пән бойынша қорытынды білім бағасының 60% – ын құрайды, емтихан бағасы пән бойынша қорытынды білім бағасының 40% – ын құрайды.
Студенттердің үлгерімін ағымдағы бақылау Оқу пәнінің әр тақырыбы бойынша жүргізіледі және аудиториялық және аудиториядан тыс сабақтарда білімді бақылауды қамтиды. Ағымдық бақылау бағасы (жіберу рейтингісінің бағасы) аудиториялық сабақтардағы ағымдық бақылау бағасынан және аралық бақылау бағасынан (аудиториядан тыс сабақтар) құралады.
Үлгерімді ағымдық бақылау кезінде студенттердің оқу жетістіктері әр орындалған тапсырма үшін 100 балдық шкала бойынша бағаланады (ағымдағы сабақтардағы жауап, үй тапсырмасын, студенттің өзіндік жұмысын тапсыру, аралық бақылау) және үлгерімді ағымдық бақылаудың соңғы нәтижесі академиялық кезең ішінде алынған барлық бағалардың орта арифметикалық сомасының есебімен жүргізіледі.
Кесте 1-студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік әріптік жүйесі
Әріптік есеп бойынша | Пайыз | Нүктелердің сандық эквиваленті | Дәстүрлі түрдегі балл |
А | 95-100 | 4,00 | Тамаша |
А- | 90-94 | 3,67 | |
В+ | 85-89 | 3,33 | Жақсы |
В | 80-84 | 3,00 | |
В- | 75-79 | 2,67 | |
С+ | 70-74 | 2,33 | Қанағаттанарлық |
С | 65-69 | 2,00 | |
С- | 60-64 | 1,67 | |
D+ | 55-59 | 1,33 | |
D | 50-54 | 1,00 | |
F | 0-49 | 0,00 | Қанағаттанарлықсыз |
Дүйсенбіден жұмаға дейін:
1. 9.00 – 9.50
2. 10.00 – 10.50 3. 11.00 – 11.50 4. 12.20 – 13.10 |
5. 13.20 – 14.10
6. 14.20 – 15.20 7. 15.20 – 16.10 8. 16.20 – 17.10 |
9. 17.20 – 18.10
10. 18.20 – 19.10 11. 19.20 – 20.10 12. 20.20 – 21.10 |
Жоғары білім алу процесінде босаған бос білім беру гранттарын беру жазғы және қысқы каникул кезеңінде конкурстық негізде бар бос орындарға мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
1) ақылы негізде білім алушы жоғары оқу орны басшысының атына білім беру гранты бойынша одан әрі оқуға өтініш береді;
2) ЖОО осы өтінішті конкурстық негізде қарап, Ғылыми кеңестің шешімімен бірге ағымдағы жылдың 5 тамызы мен 15 қаңтарына дейінгі мерзімде оны шешім қабылдау үшін білім беру саласындағы уәкілетті органға жібереді.
Білім алушының өтінішіне Ғылыми кеңестің шешімімен бірге білім алушының сынақ кітапшасынан немесе транскрипт көшірмесі, оның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі және жоғары оқу орнынан шығарылған білім беру гранты иегерінің куәлігі (түпнұсқасы) қоса беріледі.
Талап етілмеген білім гранттары, атап айтқанда: оларға куәлік жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне беріледі.
2018-2019 оқу жылында мемлекеттік білім гранттарына ие 20 студент қабылданды, оның ішінде 15 адам-өз қалауы бойынша, 1 студент – оқу тәртібін бұзғаны үшін, 4 студент қайта оқуға қалдырылды. Оқу барысында босаған 20 гранттың 17 – і «Серпін» бағдарламасы бойынша берілді. Мамандықтар бойынша бос гранттарды бөлу кестеде келтірілген:
Мамандық атауы | Түскен жылы | Бос гранттар | Бос грантқа үміткерлер | |
«Серпін» | жай | |||
5В070200-Автоматтандыру және басқару |
2017 |
1 |
||
5В070300-Ақпараттық жүйелер | 2017 | 2 | ||
2015 | 2 | 2019 шығарылым | ||
5В070700-Тау-кен ісі | 2018 | 1 | Ержанов А.Қ. | |
5В070900-Металлургия | 2017 | 1 | ||
2016 | 1 | |||
5В071300 – Көлік, КТжТ | 2017 | 1 | ||
2016 | 1 | |||
2015 | 1 | 2019 шығарылым | ||
5В071700-Жылу энергетикасы | 2018 | 1 | ||
2017 | 2 | |||
2016 | 2 | |||
5В072400-Технологиялық машиналар және жабдықтар | 2016 | 2 | ||
2015 | 1 | 2019 шығарылым | ||
5В072900-Құрылыс | 2016 | 1 |
Бар бос гранттардың біріне ТКІ-18 тобының студенті А. Қ. Ержанов құжаттарын тапсырды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 17.08.2019 № 370 бұйрығымен ТКІ-18 тобының студенті А. Қ. Ержанов мемлекеттік білім гранты бойынша оқуға ауыстырылды.
2017-2018 оқу жылында оқу процесінде босаған бос орындар туралы ақпарат | |||||
Шифры | Мамандық атауы | Түскен жылы | оқу түрі | бос грант | |
жай | «Серпін» бойынша | ||||
5В072400 | Технологиялық машиналар мен жабдықтар | 2015 | күндізгі | 4 | |
2016 | күндізгі | 1 | |||
5В070900 | Металлургия | 2016 | күндізгі | 1 | |
2015 | күндізгі | 1 | |||
5В071300 | Көлік, көлік техникасы және технологиялары | 2015 | күндізгі | 3 | |
2016 | күндізгі | 1 | |||
5В072600 | Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы және құрастырылуы | 2015 | күндізгі | 3 | |
5В071700 | Жылу энергетикасы | 2015 | күндізгі | 4 | |
2016 | 1 | ||||
5В070300 | Ақпараттық жүйелер | 2016 | күндізгі | 2 | |
5В012000 | Кәсіптік оқыту | 2015 | күндізгі | 5 | |
5В072900 | Құрылыс | 2016 | күндізгі | 1 |
К,КТжТ-16ко тобының студенті Сайдазим Д.А. оқу барысында босаған грантты тағайындау байқауға қатысуға өтінім берді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 29.08.2018 ж. № 436 «Жоғары білім алу үдерісінде босаған бос білім беру гранттарын беру туралы» бұйрығы негізінде 2017-2018 оқу жылының жазғы сессиясының қорытындысы бойынша Сейдазим Д. А. мемлекеттік білім гранты бойынша оқуға ауыстырылды.
Басқа жоғары оқу орындарында оқу үдерісінде босаған бос білім беру орындарын беру конкурсына РИИ студенттері де қатысты. Конкурс қорытындысы бойынша мемлекеттік грант бойынша оқуға Юнисов М.А.,Қ-15 тобы және Ошанова У. К., ТКІ-17 (қб) тобы (бұйрығы негізінде Қазақстан Республикасы білім және ғылым 5 қазандағы 2018 жылғы № 545).
2016-2017 оқу жылы ішінде 5 грант босатылды,осы грантқа ие болған барлық студенттер өз еркімен босатылды:
Оқудан шығарылған студент ТАӘ | Түскен жылы | Оқыту тілі | Мамандығы |
Бектай Куандык Бауыржанулы | 2015 | қазақша | 5В072400-Технологиялық машиналар және жабдықтар |
Әзімбай Азамат Ерболұлы | 2015 | қазақша | 5В072400-Технологиялық машиналар және жабдықтар |
Куренных Марк Витальевич | 2015 | орысша | 5В070700 – Тау-кен ісі |
Тәліп Қыдырәлі Пердеханұлы | 2015 | қазақша | 5В070900 — Металлургия |
Әлікұл Мөлдір Әлікұлкызы | 2015 | қазақша | 5В070300 – Ақпараттық жүйелер |
2016-2017 оқу жылының қысқы сессиясы аяқталғаннан кейін 3 студент бос грантты беру конкурсына қатысуға өтінім берді:
Студенттің ТАӘ | Түскен жылы | Оқыту тілі | Мамандығы |
Исаков Тимофей | 2015 | қазақша | 5В070900 — Металлургия |
Умирзаков Жубаныш | 2015 | қазақша | 5В070300 — Ақпараттық жүйелер |
Соколов Владислав | 2015 | орысша | 5В070700 – Тау-кен ісі |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 1 ақпандағы № 44 бұйрығымен, студенттер білім грантына ие болды.